Och ovädret la sig

Och ovädret la sig. Övergick i något helt annat.

Kalmar har vissa fördelar. Bland annat att man inom en kort promenads räckhåll har Östersjön vid sin sida, med Öland vilandes ute i vattnet.

060122



Är det jag som inbillar mig, eller har Anja Pearson blivit en smula dryg?

Konstigt det där, att jag låter en idrottare representera mig själv. Varför får jag annars en mild hjärtklappning när det är en blå-gul dress i skidbacken, istället för en rödvit. På något sätt känns det ju som att jag har lyckats när hon eller någon annan svensk, som jag överhuvudtaget inte har med att göra, vinner. Eller är jag, som svensk, som delaktig i Sverige, faktiskt lite delaktig till hennes framgång?

Kommentarer:
Postat av: Daniel Knull

Tja,

ser att du börjat skriva mer regelbundet. Visst finns det nåt man kan göra med webläsaren så att den automatiskt meddelar nya inlägg i en blogg?
Jag tycker Anja är rätt snygg. Hon är sådär mysigt småmullig och muskulös. Sätter man på henne hårt bakifrån så dallrar det, men ett skönt daller: ett stumt, mättat muskeldaller, likt lava som slår mot en sten... Man får nog börja gå på after-ski.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits