Atenskt

17537-30



Raschid. Hoppas du och din barn hittade terminal2 i Milano. Jag hittade er inte nar vi hade landat, och kunde inte visa er. Hoppas du nadde fram over gransen till Irak fran Teheran, och hann fram till din sjuka mor. Tur att du hade Hassan med som tolk. Som det anda du sa pa svenska: tet ar inte klakt.

Och tack for kaffet!!

**

En Tunisisk man pa flyget mellan Aten och Milano sa att Aten var sa tryggt. Han har inte last bilen under sina 4 ar har.
"Min fru, mina tva dottrar, jag kan lamna dem ensamma i Aten. Jag ar inte orolig".

Men jag vet inte. Har hamnat i en ruffig del, vad det verkar. Gick forbi klungor av prostituerade i natt nar jag letade efter hotellet. Vid ett horn stod en man med laderrock, guldsmycken och svarta solglas, liksom bevakade..

Efter nagra tack men nej tack var jag framme vid hotellet.

**

Det brukar sta att man antingen alskar eller hatar aten. Jag har inte bestamt mig. Har difinitv inte fallit for stan. Det ar skitigt (i mitt kvarter i alla fall..). Som larmtorget en sondagmorgon, fast hela tiden. Kanner mycket som en total framling.

Det var nog bara valda delar av aten som shapades upp vid OS.

Utsikt fran hotellet:
hotellet



God jul.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits