Förtjäna sina ägodelar?

Man ska ju skratta åt sina dåliga sidor, så: hahahahahahah.

Nu har jag gjort det igen.

Det enskilda ägodel i mitt innehav som är mest värdefull, i kronor och ören räknat, är min elbas.

jazz 5:a

Men det är ett gränsfall om jag förtjänar att äga så dyrbara saker.

I morse öppnade jag ytterdörren och skulle gå till jobbet. Och där utanför låg den, mitt i trappuppgången.

För vilken gång i ordningen minns jag inte.

Jag kommer hem och sätter ned basen vid min dörr. I det ögonblicket som min mina fingrars grepp lösgör sig från basfortdralets handtag upphör den att existera för mitt medvetande. Jag tar fram nycklarna, låser upp och går in, tar väl av mig skorna och så bara fortsätter livet..

Det är tuffa tider
för en drömmare..

Det är väl nåt genetiskt.

hahahahahahahahahahahahah

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits