följetången..

När detta hände tänkte jag "för helvete David, säg inte detta till någon".

Previously on
förtjäna sina ägodelar. Skrolla ned till (rubriken förtjäna sina ägodelar).

Jag va trött igår. Det var nog det hela. Eller kan man få alzheimers vid 30? Efter repet somnade jag som ett barn. Jag drömde en massa konstigt. Bland annat drömde jag att någon ringde på dörren. Jag började vakna till. Jag insåg att det faktiskt kunde ha varit någon som ringde på dörren, på riktigt. Så jag gick upp. Öppnade. Min nya granne stod där med min bas. Han bad om ursäkt, men han tänkte den stod ju bara där i trappuppgången och att jag nog ville ha den. "Va eh klockan?" frågade jag och den var halv tre. "Vafan gör du uppe nu?" frågade jag. Han hade varit på Öland. Jag försökte tacka   och visa självförebråelse och att han hade gjort rätt som väckte mig,så vaket jag kunde.

Det tog ett tag innan jag somnade igen. Sedan vaknade jag till och tänkte att det va rätt skönt att vakna innan klockan ringer. Så jag somnade om och vaknade några gånger. Efter ett tag undrade jag va klockan va egentligen.

HALV NIO!!

Inser att jag nog behövde vilan.

Och som en personligutväcklingskonsult sa till mig: "du är nog lite av en konstnärssjäl". Charmigt va!?

Nu ska jag gå och äta lunch och fortsätta att försöka klara av min vardag.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ibland vill jag langa upp rumpan på din diskbänk och lugna ner dig. Det är klart att du är en konstnärssjäl. Det är klart att du är charmig. Å proppfylld med tokjävla magnetiska basistferomoner. Ahhhhrgh!

2007-08-08 @ 16:18:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits