Tones of Home in action!

p4



Lyssna på intervjun
">här.
11.30 26/2

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Som en ultra Tones of Home groupie tar jag mig friheten att tycka till:

Ni är ta me fan helt otroligt bra!!!

Synd att den som intervjuade er inte lyckades lyfta det hela, synd att intervjun var helt kasst oengagerad från reporterns håll.

Så här tycker jag: Ni har helt suvveräna låtar, ni är snygga och har såklart väldigt sköna basgångar;-)... Ni har allt utom en profil!

Vad sägs om en radiodokumentär/inslag om er när hjärnan lugnat ner sig om ni vill, typ två 5 minuters som P4 kan tjoffa rakt in i etern och slippa knäppa klyshiga och intetsägande formuleringar som t ex "det svänger som bara den". Ja, han sa faktiskt så. Precis så.

Profilering. profilering. profilering.

Och du kära supergoa Liderfeldt. Du har en helt underbar röst, en sådan som hettar så det smälter vax ur öronen på en. Varför sjunger du inte? När får vi höra en låt med dig bakom micken? Då kommer jag att svimma tror jag. Och säkerligen fler. Inte för att Brewitz är dålig, det är snarare så att ni är två personer med bra röster. Varför endast använda en?

En fundering: varför sjunger ni på engelska? Har ni prövat svenska?

I övrigt: Klaviaturinslagen är toppen!!

14 april eller Palace... then you will have your chance. Come on!! Give it to us!
I´ll be there, I´ll be jamming, halelulja, I´ll be dancing, I´ll be screaming, I´will be the worst fucking groupie of the year. If you show it to me. If you show it to us.
Your profile, profile, profile.

Kom ut ur "trevliga pojkar facket" det kommer ni inte att sälja skivor på. Ni är ju för f-n supercoola, smarta, snygga som attan och väldigt bra musiker. Virke för skivsläpp och turné. Släpp fram DET som som redan finns där i er, det som ni osar om när man träffar er privat bortom P4s töntiga intervjuer. Det sprutar ju för böveln feromoner på flera kilometers avstånd!

Musiken är helt fantastisk. Särskilt andra låten och så sista så klart.

I am hot, I´m dancing, I´m on and walking about.

Puh!

Tack!

2007-02-26 @ 23:01:56
Postat av: Jenny

Nu har jag uppdaterat mig en hel massa! Kul att det går så bra för er!! Men hu vilken torr tråkgubbe som intervjuade er...

För övrigt är jag mäkta förvånad över att du har en blogg som va så anti datorer o allt vad internet innebar..innan, hehe. Men det är kul att nu kunna läsa om Davids liv och tankar :)
(Jag har me en.. dock en mer smått ointressant blogg om designleksaker, skitsaker & annat som händer i livet och ... ja typ det.)

Kram på dig!!

Postat av: Anonym

Föresten... Detta testet är något för dig :)
Välj sverige o svara sen på frågorna..
Hur många jordklot hade behövts om alla levde som du?!
/J

2007-03-01 @ 21:07:56
Postat av: linus

Hej!

Ville bara säga att ert band har mycket skönt sound, har dålig koll på Kalmarband, men ni låter ju lovande!

2007-03-03 @ 13:38:38
URL: http://linlus.blogg.se
Postat av: J

http://ecofoot.org/

bra o skicka me länken me kanske..

2007-03-03 @ 16:53:29

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits