8 på powerpoplistan

Semestern drar förbi i samma hastighet som lågtrycken. Jag legitimerar mitt intensiva smaskande av choklad med dess kakaohalt - 86%. Kanske hinner jag klart med manuset till en diktsamling. Men jag behöver en illustratör tror jag. Nån som känner nån?

Tones of home ligger bra till i listan över
powerpop band på garageband.com. Vi har varit "band of the day" några gånger, och "band of the week" en gång. Har ingen aning vad om hur stort det är, men det verkar som att vi går hem där på andra sidan vattnet. Lyssnar man runt lite inser man att det finns mycket bra musik att konkurrera med. Lyssna till exempel på lysande Last Year Portrait. Påminner lite om Alkaline trio.
 

Kommentarer:
Postat av: Jenny

Ja, sa ju att Anka var en bra illustratör!
Fast vilken sorts bilder vill du ha?
Du kan ju maila henne o kolla läget om du törs! :)
Anzi, jag mailar över hennes adress!

Postat av: David

Vet inte om jag vågar..

2007-07-13 @ 16:05:07
Postat av: EMMA

JAG ÄR ILLUSTRATÖR FÖR SJUTTSINGEN! JAG VILL JA VILL! :D

2007-07-13 @ 23:03:06
URL: http://bananaman.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits