Y E A H

Vad gör folk på nationaldan egentligen?

I min lägenhet är saker precis som vilken dag som helst. Bortsett från att pearl jam fyller ljudrummet för första gången på länge.

"I have faced it, .... A life wasted,...
I´m never going back again..

yeah.

Fint väder där ute i alla fall verkar det som. Kanske går ut och kollar. Ut går jag hur som helst ikväll när jag ska ta mig ned till stan för att kriga till mig ett bord på o´learys. Go sweden go.

Skönt att vara vuxen. Om jag vill, så får jag stanna inomhus, fast det är fint väder.

"medals on a wooden mantle. next to a handsome face."
that the president took for granted.
writing checks that others pay.."

checkarna vi betalar efter härjningarna i irak.. kanske.

I said yeah!

I see the sounds in waves.

Disk.










Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits