Form och förstärkare

40 kg. 45*70*65 cm. 500 W. Det kommer att mullra i hårtåtarna (på dom som har några) när jag testar min nya basstärkare på repet på onsdag.



På tal om
form: Nog är väl formen viktigt.  Säg till en reklammakare att fomren inte är viktig.. Vissa menar att modernismens vägran att använda bundna former dödade intresset för poesin. Vad vet jag.

Lyriken adopterades av rockmusiken.

Ingen form inget budskap. Inget innehåll inget budskap. Men mycket litet innehåll kan ändå ha ett budskap i en snygg förpackning.

Jag svamlar.

Noterade att min egen form inte är nå´vidare när jag va på friskis och svettis ikväll.



Amusement, låten, är färdig. Den kommer nog snart på myspace. Det ska trixas lite med itunes eller vad det heter, där man kan ladda ned den mot lite lite pengar. Och omslaget ska bli klart. Men snart. Jag säger till. Jag lovar :)

Kommentarer:
Postat av: fb

Pratas det om senmodernism inom poesin? Inte postmodernism utan senmodernism; reflexivitet och sånt grejs måjs.

2007-09-10 @ 22:26:12
Postat av: David

Vet ej.

2007-09-11 @ 15:13:51

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits