Ny spelning

I bakgrunden: idol.
I förgrunden: Sånt som "hoppas Gais kvitterar mot Göteborg", "nej, inte gå in på facebook igen" och lite om "är lönen något man förtjänar eller bara tjänar". (Tänkte väl då mest på Göran Persson arvode jämfört med mitt arvode. Det är ju lätt att legitimera en lön bara genom det faktum att han HAR den lönen. Göran tjänar det han tjänar, för att han tjänar det. Samma med mig. Men förtjänar jag mina en bit över tjugotusen? Jämfört med vad? Göran?)

Och ja, sånt där.

Ska på försäljningsjippot legitimerat av något så fint som LITTERATUR - bokmässan i Göteborg - i helgen. Ett måste för en wannabee.

2 november bokat. Tones of home spelar då på Söderport i Kalmar. Förhoppningsvis några nya låtar klara tills dess.

Kommentarer:
Postat av: fb

Tack för tipset tidigare om Marianne Fredriksson, gillade det jag läste.

2007-09-25 @ 21:17:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits