tankspridd..

Eftersom jag har fått ett erbjudande om att träna gratis en vecka på ett gym tränar jag mycket just nu. Det är typ stans flashigaste. Dockor i disken och dinosaurier vid handlarna och skivstängerna.

Igår - ja, jag har tränat två dar i rad - glömde jag mitt hänglås på gymet. Därför var jag tvungen att be och få låna ett lås idag. Detta stod jag och tänkte på när jag rafsade efter mitt gymkort i alla möjliga fickor. Det fanns bara inte där. Dockan i disken såg lite skeptisk ut när jag bad om att få träna ändå, och sedan förklara att jag hade glömt mitt hänglås där igår. Jodå, det gick bra för den här gången sa dockan överseende och jag kunde få låna ett lås.

Irriterad på mig själv gick jag och bytte om. Och upptäckte att jag bara hade en sko med mig. Som tur var såg ingen att jag tränade i bara strumplästen trots att det är förbjudet.

well, slutet gott... jag öppnar dörren till min lägenhet efter en afterworkrunda, och på golvet vid dörren ligger kortet, och på stolen vid skrivbordet ligger en ensam sko.

Undrar var hänglåset ska dyka upp?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits